2013. november 10., vasárnap

Mennyi? 160!


Kissé átköltve a klasszikus viccet teszem aktuálissá.
Történt ugyanis, hogy beköszöntött az ősz, véget ért az utolsó nyári(nak mondott) kerékpáros program. Ez egy fontos dolgot jelent, mégpedig azt, hogy pár hét pihenő után el is lehet kezdeni az alapozást 2014-re.  Ki hinné, de már több, mint tíz éve indultam kerékpáros versenyen. Így a következő évet illene komolyan vennem. Az eredményekben gazdag 2013-as évet ha nem is tudom megismételni, találtam célokat. A megvalósításhoz Lőrincz Olivér segítségét kértem. Egy gyors mérés, pár tűszúrás és kész is. A vérből egy nagyon fontos számot tudtam meg. Ez a szám a röviden laktát küszöbnek nevezett pulzusszám. Röviden arról van szó, ha e fölé megy a pulzus, akkor már nem esik jól a biciklizés hosszú távon.
Most tehát már tudom, milyen gyorsan  vagy inkább lassan érdemes mennem ahhoz, hogy jövőre a legsimábban vegyem azokat a megmérettetéseket, amiket kinéztem. Van ezek között egynapos, többnapos illetve extrém hosszú távú mtb verseny. De versenyenként minimum 100 km, hogy jó legyen a versenykilométer/nevezési díj arány. A mérés után szakszerű tanácsokat kaptam. Volt, amit terveztem eddig is, volt amin meglepődtem. Megint tanultam valamit.
Mostantól egy kiszáradt csiga sebességével fogok kerékpárolni. Mert attól fogok gyorsan menni, ha most lassan hajtok. Érthető?
Kitámasztó segédkerekeket vennék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése